czwartek, 14 listopada 2013

559. 40 na 30

 Zapraszam Was serdecznie na moje gościnne występy w Szufladzie i wyzwanie , które właśnie od wczoraj  prowadzę.


Trzeba zainspirować się zdjęciem z trzema kolorami



 i dodatkowo wykorzystać dwa moje ulubione elementy:

PRZESZYCIA ( ręczne bądź maszynowe) oraz TŁOCZENIA ( czyli embossing, tłoczony materiał )

i co najważnejsze wykonać dowolną NIE ŚWIĄTECZNĄ pracę.

Moja interpretacja tematu to znane już zaproszenia na jubileusz


Tym razem jednak z uroczym guziczkiem


Zapraszam więc wszystkich chętnych do zabawy

2 komentarze:

  1. Widziałam już widziałam i gratuluję :)
    Może uda mi się coś stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Twórz , twórz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...