czwartek, 31 stycznia 2013

411. "Druga jedna"


I tak jak w tytule jedna rybka była więc przedstawiam Wam drugą jedną, hehehe. Wybaczcie, ale właśnie oglądam Klubik Myszki Miki i takim tekstem zarzucił Goofi.



Rybka Mini Mini zawojowała ostatnimi czasy wiele osób więc jak widać szyją się. No niby nie same, bo z moją pomocą. Ale na szczęście jeszcze po nocach mi się nie śnią.


No i zobaczcie koniec stycznia, ja jestem starsza już o rok a za oknem wiosna? Śniegu już nie ma prawie wcale a przedwczoraj były metrowe zaspy....
 A na zakończenie pochwalę się jednymi życzeniami które dostałam, rozbawiły mnie do łez....

Nasze drogie Dageciątko
co to w domu trzymasz małe lwiątko
życzę Ci z serca całego
dziecka chętniej sypiającego
męża bardziej przytulaśnego
szydełka samodziergającego
góry stempelków,koralików
karteczek i papierów bez liku
tonę motków z wełną
i pomysłów głowę zawsze pełną
wstążeczek, gwiazdeczek, drucików
kwiatków, dodatków, wykrojników
oraz wiele, wiele innych przydasi
i Kochana nie zmieniaj nam się :*

I tego sobie właśnie życzę, a może jeszcze jednego... miejsca żeby to wszystko upchnąć.



6 komentarzy:

  1. Ambitne filmy oglądasz ;-))) a o zdjęcie z rybką poproszę na @ ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - rybia produkcja się rozkręca ;) A Inga nie ma już dezorientacji że co chwilę inną przytula?
    A wierszyk też mi się bardzo podoba - zdolną mamy Czeko - koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu, przynosi swoja i robi im buzi buzi :)

      Usuń
  3. Fajny przytulak z tej rybki..:-)A Tobie życzę moc urodzinowych serdeczności:-))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...