czwartek, 19 stycznia 2012

230. Do kompletu

  Obdarowana szyjogrzejem poprosiła mnie o coś dzyndzającego w tym kolorze do przywieszenia na jej czarną torebkę. W związku z prośbą na szybko coś udziergałam. 



Wybaczcie zdjęcia, ale ja już swoim aparatem nie zrobiłam bo 23 w nocy była, a te wykonała dla mnie  po znajomości obdarowana. 


Mam kilka rzeczy do pokazania tylko mam problem bo oddałam aparat do serwisu i teraz nie mam jak zdjęć porobić. Może uda mi się skorzystać z dobrej woli szwagra i niecnie wykorzystać jego sprzęt. Musicie więc uzbroić się w cierpliwość. 


2 komentarze:

  1. wiesz nie są aż tak tragiczne :p
    a "mała czarna" jest zachwycona dodatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek - komplecik musiał się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...