wtorek, 26 lipca 2011

159. Z życzeniami

   Szybciutka karteczka inspirowana pracami Marii


Wykorzystałam w niej papiery Papermanii  Rose Garden, których niestety już nie ma w sprzedaży, a mnie się jeszcze ostały schowane głęboko w szufladzie.


A także tuszowana, gnieciona róża.


Kiepskie zdjęcia bo i pogoda kiepska. Chmurzyska paskudne i deszczowe, choć ciepło. Dlatego na poprawę nastroju przytachałam do domu herbaciane chryzantemy. Od kiedy zakochałam się w nich jako kwiatach w moim bukiecie ślubnym mam do nich wielki sentyment.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą łodyżką ! Prosta, szybka, ale bardzo fajna i kolorystyka też zachęcająca ;-)
    U nas niestety zimno, gdyby to ode mnie zależało włączyłabym ogrzewanie, z resztą w łazience grzejnik już włączony ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa! Wykonanie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...