sobota, 16 kwietnia 2011

133. Mały biały ... sweterek

   Żeby nie zaśmiecać łóżka zawalając je aż po brzegi wszelkimi kartkowymi przydasiami pozwoliłam mężowi odpocząć od tego całego bałaganu. Ale cóż można robić non stop leżąc? Przytachałam więc tylko i wyłącznie wełnę, szydełko i laptopa. Wyszperałam gdzieś wzór sukienki. Dodałam rękawki i nieco go skrócilam tym samym przerabiając na sweterek, gdyż stwierdziłam, że sweterka do letniej sukienki  to jeszcze nasza córa nie ma. 



Oczywiście mój mąż po raz kolejny stwierdził że tak małych ludzi to nie ma. 


A pozwalając sobie na małe eksperymenty i własne zamiłowania zrobiłam szerokie rękawki, gdyż sama je wprost uwielbiam. 

     


I tak oto powstał Anielski kubraczek. 


Biorę się więc za dalsze dzierganie. Miłej i słonecznej soboty!!!

3 komentarze:

  1. Piękne wdzianko, rzeczywiście takie anielskie ;) I te rękawki - też mi się podobają takie rozszerzane. Jak dla mnie nadaje się jak wasza córeczka pójdzie do chrztu. Ach podziwiam te twoje zdolności w dzierganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten sweterek, i rękawki i różyczka, pięknie maleństwo będzie w nim wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...