wtorek, 8 marca 2011

119. Ślubny exploding box

     Tyle się naoglądałam w sieci pięknych pudełeczko-karteczek, że naszła mnie chęć samej takiego spróbować. Lecz wiadomo jak to jest, jak nie trzeba to zazwyczaj takie wyzwania człowiek zostawia na później. Zostałam jednak zmobilizowana do wypróbowania swoich sił w tej jakże pracochłonnej i zaskakującej sztuce pudełkowania.  
    

 Trudno mi powiedzieć, kto pierwszy ukazał moim oczom takie ślubne pudełko, gdyż już tyle razy je widziałam na róznych blogach, że pierwowzoru już nie pamiętam.

Poszczególne elementy wycięte maszynką 





W środku życzenia specjalnie ułożone na tą okazję zgodnie z wytycznymi 




A na wieczku stempel, w którym się zakochałam


Nieskromnie uważam, że jak na pierwszy raz wyszło mi znakomicie


A w dzisiejszym dniu naszego Święta moje drogie PANIE
zapraszam na cynamonowo-jabłkowe usteczka, 
zrobione według przepisu Komarki



Ciasto jest rewelacyjnie delikatne, a ukryta w nich nuta jabłek i cynamonu  nie pozwala przejść obok obojętnie. Nie wspomnę, o tym, że się tak rewelacyjnie do każdego uśmiechają. 
Wobec powyższego zapraszam na kawę i ciasteczko w moim zestawie na specjalne okazje 
oraz chwilę odpoczynku . 


Przyjm życzenia Babo kochana
od drugiej baby z samego rana.
Niech dzień cały będzie radosny,
bądź zdrowa Babo - aby do wiosny!
Szczęścia życzę Tobie, sobie
i kobietom na całym globie!
By marzenia się spełniły,
a Nas chłopy wyręczyli!
My dziś drinki i kaweczki,
Nasze święto dziś Babeczki!


7 komentarzy:

  1. Dzięki za zaproszenie chętnie skorzystam i również wszystkiego dobrego:

    "Z okazji Dnia Kobiet, życzę zdrówka, bo zawsze się przyda.
    Więcej kasy - na pewno będziesz wiedziała jak wydać,
    I jakieś marzenia, do szybkiego spełnienia."

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wrażenia zapomniałam pochwalić pudełeczko - jest śliczne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ode mnie wsiego dobrego:* Niech się Wam wszystko poukłada i maluszka:) rosła zdrowo!!!:*

    A pudełko boskie!!! No i maszynki zazdroszczę!!!:) Heh ja to nawet na takową nie patrzam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam, wyglądają przepysznie, a pudełeczko rewelacja, sie napracowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że ciastka smakowały :) Rzeczywiście ciasto i połączenie z jabłkami jest niezawodne. Pozdrawiam i również życzę wszystkiego najlepszego w naszym babskim świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko...i widać działanie pewnego urządzenia :) Dzięki że zaglądasz do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest cudne!!!!!!!!!, a jeszcze jak wedle życzeń spełniłoby się to co tam wypisałaś, oj byłoby super:)) Tobie również życzę wszystkiego naj.....lepszego:))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...