wtorek, 25 stycznia 2011

104. Nie dla alergików

    Niektórzy przepędzają zimę jak tylko mogą, a ja dalej szukam jej pięknego i niecodziennego oblicza. Wiadomo, że zima jest mroźna, chłodna, i strasznie długa. Ale z perspektywy okiennej jest pięknie biała, skrząca tysiącami drobinek i puszysta. Uwielbiam ten chrupot pod nogami jak idzie się  po śniegu. Choć powiem Wam w tajemnicy, że nie cierpię zimy, właśnie przez to jej zimno. Przez to, że trzeba ubierać na siebie tysiące ciuchów. Czuje się wtedy jak Bulinka. Ale wracając do tematu  uroku zimy, czym nas najbardziej zachwyca? Pięknie przystrojonymi drzewami.....


Śnieg przysypał Polskę całą
Również tę choinkę małą
Choć puch lekki jest jak piórko
Wszystko kryje miękką chmurką
 
 
 
 
Wiadomo jednak, że piórkowa choineczka nie nadaje się dla alergików, choć piękna i puszysta. Pewnych spraw się nie przeskoczy, hehehe

3 komentarze:

  1. Zawsze podobały mi się te choineczki:D Piękniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, czyli nie dla mnie :( ale śłiczna jest bardzo, gratuluje wygranej, zasłużonej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł!!!! Cudna choineczka, taka śniegowa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...