czwartek, 10 czerwca 2010

38. Mini puzzle

    Bardzo lubiłam układać puzzle i zawsze byłam dumna jak obrazek był skończony i wszystko sama ułożyłam, łącznie z całym niebieskim niebem Tym razem jednak to nie było takie proste bo to nie były do końca prawdziwe puzzle tylko kwiatowy murek.



Tutaj jedna mała nieostrożność i można było się zamotać. Ale najważniejsze, że mi wyszło. Żadnego elementu nie zgubiłam, i nie przestawiłam kolejności, a zabawa była podobna co przy układaniu.


A poza tym... Nie dajcie się tym upałom !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...