poniedziałek, 4 lutego 2013

412. Jedzie pociąg z daleka....

Gdy mój mąż zobaczył co miałam ostatnio na tzw. tapecie, to spojrzał na mnie wymownie i nie musiał kończyć zdania. Wystarczyło tylko jego "przecież... "


Bo ja przecież, nie znoszę Tomka & Przyjaciół. Nie wiem dlaczego, ale po obejrzeniu jednego odcinka jeszcze przed ciążą miałam koszmary. Te pociągi z dziwnymi twarzami wywołują u mnie ciarki. Normalnie jakbym jakiś horror oglądała. Jakaś taka dziwna jestem, na szczęście na razie nasze dziecko nie darzy ich wielką sympatią. W odróżnieniu do dzisiejszego jubilata...

Więc jak to się mówi nasz klient nasz pan. Na ScrapMapce mieli fajny projekcik i doskonale mi spasował.  Do tego dorzuciłam zygzaka zgodnie z wyzwaniem na  123 scrapuj Ty. A w środku kieszonka na pieniążki.


O dziwo bardzo dobrze pracowało mi się z Tomkiem. A skoro to karteczka urodzinowa zgłaszam ją na Stampin Royalty

Idę coś podziałać, ale gdyby mi się chciało jak mi się nie chce to bym była szczęśliwa. Dziś mam całkowity tumiwisizm. Ale czy ja mam na to czas???









7 komentarzy:

  1. Ahahaa, widzę, że nie tylko ja cierpię na silną awersję co do wykrzywionej mordki Tomka i innych pociągów. :D Ale niestety jestem zmuszana do oglądania tego minimum raz dziennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ta bajka nie dziala na mnie tak jak powina...

      Usuń
  2. Każdy ma inne upodobania;) Ale pomimo niechęci stworzyłaś śliczną karteczkę:)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za udział w wyzwaniu!
    DT 123-Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iz ja tez nie przepadam za ta bajka (juz wole Stacyjkowo) karteczka jest genialna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam bajki- za stara jestem :)
    Ja na "Zaczarowanym ołówku" się zatrzymałam,
    ale twoja kartka bardzo mi się podoba!
    Ta precyzja, wykończenie i te zygzaki :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebna kartka urodzinowa na juz ma ktos jakis link

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...