poniedziałek, 20 grudnia 2010

91. Coraz bliżej święta

   Byłam taka pewna, że w tym roku kartek świątecznych robić nie będę. A tu taka niespodzianka, okazało się, że najnormalnie w świecie mi ich zabraklo!!! Nie mając zbytnio czasu, w pośpiechu, na szybko, powstały poniższe karteczki.





Trochę tasiemek, brokatu, kolorowych kartoników, stempli, stickerów i wycinanek, ale jak na pracę jednego dnia niczego więcej mi nie trzeba. 







Grunt, że zdążę z wysłaniem przed Bożym Narodzeniem.Teraz tylko wpisać życzenia, wsadzić do koperty i polecieć na pocztę.





2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, a jelonek jest przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, śliczne a jelonek czy reniferek cudo, strasznie mi się ostatnio te rogate podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...