czwartek, 9 grudnia 2010

88. Karteczkowy zawrót głowy

  W związku z tym, że zeszłorocznych kartek narobiłam przesadnie dużo starczy ich spokojnie jeszcze na ten rok. Obudził się we mnie w związku z tym straszliwy leniwiec. I skoro nie musiałam już robić karteczek to nawet nie usiadłam, żeby z własnej nieprzymuszonej woli poczynić choć jedną dla własnej satysfakcji. Odkurzyłam tylko karteczkowe pudełko i wyciągnęłam stos kartek, aby po woli oddychały świeżym powietrzem, nim je powypisuje i wyślę w świat.


   Nie będę ich wszystkich po kolei  pokazywać, żeby Was nie zamęczać. W kupie wszystkie wyglądają również bardzo świątecznie. Chyba że się uprzecie to wówczas uzupełnię posta.





A na koniec pokaże Wam co znalazłam w Mikołajki w skrzynce na listy. Przesympatyczną wygraną z Twórczego Pokoju. Pejtoon dziękuję bardzo!!! Wszystko jest prześliczne. A stempelek bałwankowy przesłodki i już wiem do czego go wykorzystam



No i zaczęłam po maluśku wypisywać życzenia. Ach uwielbiam to, jeszcze w rodzinnym domu przejęłam tą czynność i wypisywałam życzenia do wszystkich bliskich. W dzisiejszych czasach w dobie SMSów, maili i telefonów tak rzadko można jeszcze spotkać osoby, które kultywują tą jakże piękną tradycję. Wysyłajmy tradycyjne kartki Kochani!!!! To jest taka piękna i umierająca ( niestety) tradycja.


3 komentarze:

  1. cudowne karteczki! coz za ilosc! i jaka super niespodzianka - tez czekam na swoja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ślicznej niespodzianki!
    Wysyp kartek jest po prostu imponujący ;) Ja to chyba w czerwcu już zacznę, bo zawsze na ostatnią chwilę mi wychodzi ;)
    No i kultywuj tą zamierającą dziedzinę, jaką są kartki świąteczne. Uwielbiam dostawać i wysyłać życzenia bliskim i znajomym. Choć z roku na rok lista się skraca, a wszystko przez te wstrętne sms-y... ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca kolekcja kartek :)
    Mam nadzieję, że te drobnostki się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...