niedziela, 1 czerwca 2014

710. Od poczatku do końca z drżeniem rąk

Och mówię Wam dawno tak się nie bałam efektu. W zeszłym roku stałam się posiadaczką przepięknego materiału w kwiaty z etasiemki. Ale nie miałam odwagi po prostu go pociąć. Myślałam wprawdzie o spodniach ale niedawno okazało się , że zmieściłam się w białą wiosenno/letnią spódniczkę z cienkiego jeansu i jej fason wydał mi się wprost idealny do tych kwiatów.


Z drżeniem rąk kroiłam materiał a później powolutku zszywałam każdy kawałek. Modląc się, żeby wszystko do siebie pasowało. Prawdę powiedziawszy to pierwszy ciuch dla mnie samej uszyty od A do Z, począwszy od pachnącego nowością materiału, poprzez dekatyzaję a później ostatnie szwy.


Z wielkim pietyzmem rozprasowywałam szwy żeby wszystko dobrze dopasować, no i jest! W jeden dzień! Jestem w szoku! I już wiem, że bedę ją bardzo lubieć. Doskonale się sprawdziła na wczorajszej wycieczce do ZOO. 


A Wam jak się podoba? Zgłaszam ją doSzuflady



6 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) Wielkie brawa. Jak zobaczyłam tytuł posta to myślałam że jakiś tutek przygotowałaś ;) Ach jak ja bym też chciała taką od A do Z uszyć. I to dokładnie taki klasyczny model ;) A materiał przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał cudo to fakt :) Jeszcze chwila i sama cosik fajnego poczynisz, zobaczysz :). A o tutku nawet nie pomyślałam taka byłam podekscytowana szyciem

      Usuń
  2. Spryciulo! Cudna spódniczka! A Ty wyglądasz cudownie... :) I kwitnąco jak te Twoje kwitnące kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. eTasiemka bardzo się cieszy z tak starannie i pięknie uszytej spódniczki :) Dagmaro świetnie na Tobie leży, sama bym sobie uszyła z tego materiału spodnie albo spódniczkę ale jeszcze żałoba mnie trzyma choć w sumie to już mi się kończy. No nie wiem, pomyślę nad tym bo to jeden z moich ulubionych wzorów bawełny elastycznej :]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...