sobota, 7 czerwca 2014

714. Gigantomania



Karteczka jak karteczka, w ślubnym klimacie i do tego taką już widzieliście. Jest jednak małe ALE, które właśnie ją wyróżnia...


Jej niewielki rozmiar TYLKO 50 cm x 50 cm może szokować nie tylko mnie.


Ciężko się ogarnia taką wielką powierzchnię tym bardziej jak trzeba pracować na podłodze bo nigdzie indziej się człowiek z bazą po prostu nie mieści. Początkowo byłam po części zszokowana i zadowolona z takiej wielkości, ale jak zaczęłam działać dopiero do mnie dotarło, że w takim rozmiarze to nawet dodatki trzeba samemu tworzyć bo te wszystkie gotowe są najzwyczajniej w świecie za małe.



Bazę na kraciaste tło stworzyłam od podstaw sama wykorzystując farby, wodę oraz tusz. Następnie powstał owal potraktowany farbą oraz crakiem. Tak bardzo miło przez Was odebrane ażurowe serce  tym razem powstało w wersji XXL. Papierowe różyczki zastąpiłam różami z lnu, wpasowały się idealnie.

Suma sumarum karteczka zostanie zapakowana w celofan bo pudełko niepotrzebnie by je ukryło, a tak na pewno wzbudzi zainteresowanie nie tylko obdarowanych ale i gości. 


Zgłaszam ją do PWCSentimental Sundays oraz My time to craft

 

14 komentarzy:

  1. Doprawdy, świetnie sobie poradziłąś.... może przyjdzie i czas na mural ..2X3m?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ścianę co prawda mam już a swoim koncie i o jeszcze jednej marze w dziecięcym pokoju :), więc nie mówie nie ;). Dzięki.

      Usuń
  2. WOW! this is stunning, just love it!

    Thank you for sharing with us at My Time to Craft this fortnight, good luck!
    Hugs Shell xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! A ja chciałam powiedzieć ,że dosyć skromna jak na Twoje kartki, a tu proszę....bomba mnie znokautowała. Taka kartka jest marzeniem, kurczę nie mogę uwierzyć w jej wielkość. Pięknie Ci wyszła bo jest bez żadnych skaz. Świetna robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to prawda skromna jak na pierwszy rzut oka :).

      Usuń
  4. Wow, no ja chylę czoła, ta plecionka w tle i serce i w ogóle cała kompozycja, wieeelka kompozycja jest genialna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och fakt napracowałam się :), ciężko ogarnia się taki format :)

      Usuń
  5. No tu to już rzeczywiście można rzec że "przeszły konie po betonie" :D zaszalałaś mega i super ci to wyszło. A na miniaturce postu tak niewinnie wyglądała .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteluszka MEGA!!!! I to dosłownie :D ale pragnę poinformować ze slychac bylo wszechobecny zachwyt...zarówno ludzi na ulicy jak i samych obdarowanych :D No i oczywiście karteczka dostala honorowe miejsce w salonie nowozencow :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...