niedziela, 16 marca 2014

655. Poniosło mnie

Miał być taki prosty, niewinny lifcik, a mnie coś dziś wiosennie fantazja poniosła


Nie wiem czy dziewczyny z Artimeno mi to uznają, ale skoro powiedziało się A to trzeba powiedzieć też i B. Zgłaszam karteczkę na ich wyzwanie a OriBella może nie będzie, aż tak mocno zaskoczona moim liftem i uzna moje dzisiejsze szleństwo


warstwy, wiosenne kwiaty, pastelowe kolory
Dodatkowo zgłaszam ją do  Sklepu Ewy oraz na Ekspresik w Rapakivi



A kwiatuchy zrobiłam z cudownego papieru czerpanego z Namaste

16 komentarzy:

  1. Wspaniały lift! Te drobniutkie kwiatuszki prześliczne:)
    Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miały przypominać niezapominajki nie wiem czy mi wyszło ;)

      Usuń
  2. Ależ urocze niezapominajki! Świetny lift ci wyszedł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) A kwiatuszki cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka i piękny lift, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, miło mi, że moja fantazja Ci się podoba

      Usuń
  5. Daga, ładna karteczka! Lubię niezapominajki :) i wszelakie kwiaty polne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam niezapominajki, muszę je mieć w ogordzie ... kiedyś :)

      Usuń
  6. Śliczna kartka, a lift jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro i Ty tak sądzisz to juz sie nie strasuję :)

      Usuń
  7. Piękna kartka!! Listki i kwiaty zapewne sama robiłaś, świetne są, niezapominajki są urocze:) Ciesze się bardzo, że moja karteczka Cie zainspirowała, Twój lift podoba mi się i już widzę, czego mojej kartce brakuje;) przeszyć, u Ciebie są i dobrze się komponują z całością:) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och sama sama, jakoś nie umiem korzystać z gotowców, zawsze wydają mi się jakieś takie siermiężne i za ciężkie, hahha. No właśnie przeszycia mi tam pasoway jak ulał. ciesze się, że mogłam się zainspirować.

      Usuń
  8. Cudne kwiatowe szaleństwo :-))) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...