sobota, 30 listopada 2013

573. Jadą , jadą sanie...

"Jadą sanie bezdrożami …wypełnione prezentami..."




W końcu i ja spróbowałam wykonać zimowe sanie, oczywiście według własnego szablonu , choć pomysł widziałam już jakiś czas temu na jakiejś rosyjskiej stronce.



Jak na zimę przystało oscylowałam przy zimowej palecie Namaste - biel, szary i jasno niebieski

http://www.swiatnamaste.blogspot.com/2013/11/11-wyzwanie-zima.html



 Na obu bokach są naklejone  posrebrzone  farbą w spreyu strzały tekturkowe  z beermaty tak w ramach wyzwania w Skarbnicy Pomysłów

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/12/wyniki-wyzwania-cyklicznego-ozdobiona.html



I jak wam przypadły do gustu?  To tak w ramach czekania na święta z Craftmanią. TA jutro zapraszam na coś jeszcze, bo wiecie to był pewien plan....  Jak to  u mnie powstał w momencie   tworzenia ale do tego chyba się już przyzwyczailiście, co?



13 komentarzy:

  1. piękne i pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam takie zrobić...
    nooo... możenie takie ale sanie :P
    Super wyszły - nie wiem czy mam teraz odwagę zabrać się za swoje ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha czyzbys stchorzyla? Przeciez to nie konkurs , wiec działaj chetnie obejrze :)

      Usuń
    2. hmm...
      no nie wiem... najpierw muszę wymazać z pamięci ten obraz ;-)))

      Usuń
  3. Śliczna praca ,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  4. super są :) pozdrawiam Ki DT Namaste :)
    ps: proszę o dostawienie banerków sklepu i bloga Namaste zgodnie z regulaminem - dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Westchnęłam i rozmarzyłam się :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sanie jak z bajki :) Prześliczne. Misterna robota, a efekt oszałamiający :) Królewna śnieżka byłaby zadowolona z przejażdżki takimi saniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z opóźnieniem się pojawiamy ;) śliczne sanie, futerko na siedzeniu super :) dziękujemy za udział w wyzwaniu craftmanii

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...