niedziela, 28 października 2012

365.(Re)habilitantce

Ile razy myślałam o osobie dla, której jest przeznaczona ta kartka tyle razy wychodziło mi , że to rehabilitantka...


I zaczynałam się śmiać sama do siebie a to przecież dla osoby robiącej habilitację.  Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, może tylko tyle, że chodzą w swoich kitlach.

Jak widać karteczka typu swing, z młodzieńczym przesłaniem. Wszak jest to karteczka urodzinowa. 



Na jednej stronie obrazek a na drugiej miejsce na indywidualne życzenia, które zostaną dopiero stworzone, wydrukowane i doklejone. Żeby nie było, że kartka jakaś taka nie skończona.
Choć za oknem zima ( pewnie nie tylko u mnie) ja mam w domu piękny widok. Moje fiołki zrobiły nam wielką niespodziankę i .... nie umarły.


Tak, tak, dobrze czytacie!!! A dlaczego miały by  umrzeć? Otóż dlatego, że nie mam zupełnie ręki do kwiatów. Już nie powiem ile doniczek wyrzuciłam z uschniętymi roślinkami. Mój mąż się śmieje, że do zabijania roślin to ja mam specjalny talent. Nawet kwiatki nie wymagające specjalnego traktowania u mnie nie przeżywały pół roku. W sierpniu stwierdziłam, że przydałoby się przesadzić nasze 2 kwiatki, które o dziwo są z nami już 4 rok. Korzenie Juki wychodziły już prawie wierzchem a fiołek miał już 4 nowe całkiem spore pędy. Więc ryzyk fizyk. Zakupiliśmy ziemię, w kuchni dokonałam operacji. Choć mój ślubny kilkakrotnie powtarzał, żeby te możliwość oddać jego ziemiolubnej szwagierce. Uparłam się .... i żyją!!! I oby do wiosny ;)


6 komentarzy:

  1. Karteczka jest śliczniutka i z nutką uśmiechu :)) Fiołki wyglądają pięknie, może to początek ich bujnego żywota ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolorystyka;-)
    A co się tyczy kwiatków , to witaj w klubie kilerów;-)))
    Jedynie co mi się ostało i nieprzerwanie kwitnie od 11 miesięcy , to FIOŁEK Alpejski ;-)))) A do tego dodam, że dzisiaj zrobiłam podobne zdjęcie z fiołkami na parapecie i za oknem śnieg z myślą o dołączeniu do posta ;-), ale nie miałam czasu zgrać zdjęć ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka:D

    A fiołeczki-kiedyś miałam ich całe okno:) Ostatnio jakiegoś dorwałam w sklepie i póki co-przekwita;) A Tobie pięknie kwitną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe są Twoje kartki:) a napis to jaki sobie wymarzysz możesz u mnie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...