środa, 10 października 2012

358. Pasiaki z kukardką


 Uwielbiam jesień za jej piękną pogodę, ciepłe swetry, cudowne kolory i dzianinowe dodatki. Z tą właśnie myślą w środku lata zakupiłam paseczkowy kawałek dzianinki, aby uszyć z niego getry dla najmłodszych dam. Powstały więc dwie biało - czarne pary ocieplaczy.


Jedna para o długości 22 cm, a druga ma całe 20 cm



A z racji najnowszego  wyzwania w Silesian stwierdziłam, że kokardka będzie wręcz idealnie pasować.


A do kompletu oczywiście opaseczka

Agatka

I modelka Agatka na spacerku w swoim nowiutkim nabytku 

8 komentarzy:

  1. Normalnie modelkę pozyskałaś najwyższej klasy:) A geterki urocze tak jak ich młoda właścicielka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie słodkie! Małe dziewczyny tak słodko wyglądają w ocieplaczach na nóżkach :) bardzo fajny pomysł i ta koroneczka to już w ogóle wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, uwielbiam takie ocieplacze u dziewczynek

      Usuń
  3. Moja modelka coś była nie w humorze do pozowania :) No cóż... Prawdziwa "gwiazda" ;)
    Komplecik jest super, na żywo jeszcze ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz na małej modelce :) Cudne pasiaki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...