wtorek, 16 października 2012

360. Dziecięce kropki

Zapraszam Was dzisiaj na wyzwanie w Kreatywnym Polu, które prowadzi nikt inny jak JA!!!.  Ale się cieszę, że mogłam swoją osobę przybliżyć wszystkim, którzy mnie jeszcze nie znają z mojego bloga. A, że miałam przywilej wymyślenia i poprowadzenia wyzwania stworzyłam coś dla naszego malucha, bo ma być dziecięco i z kropkami.


Szydełkowa czapeczka na jesienne chłody w stylu Myszki Minnie.


A widok naszej Myszki w czapeczce teraz robi furorę na ulicach, ludziska nawet przystają i uśmiechają się do siebie na jej widok.  



9 komentarzy:

  1. Po pierwsze - już gdzieś widziałam Twoje prace i cieszę się, że tu (znowu) trafiłam. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej (Kreatywne Pole). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wcale się nie dziwię, że tak wystrojona córa robi furorę:-) A poza tym to bardzo miło było Cię bliżej poznać na stronie Kreatywnego Pola, ściskam bardzo mocno kciuki za spełnienie Twych artystycznych (i nie tylko) marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czapka :-)
    Też bym wlepiała wzrok w Twoją córcię :-) Wcale się ludziom nie dziwię. Ślicznie wygląda w czapce :-) Sama słodycz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daget jak kiedyś będę miała córę to kurcze zamawiam u Ciebie taką czapę! Inga wygląda przesłodko :D i wcale się nie dziwie, że wzbudza takie zainteresowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję gościnności ;-)))) Pomysł na czapkę - SZOK !!! CZAD!!! REWELKA!!! W Szufladzie szukają naboru i pomyślałam o Tobie - powodzenia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna i czapeczka i córeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna czapka. Modelka też dumna, że mama takie cuda uczyniła. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    czapeczka fantastyczna i mała w niej wygląda uroczo :)
    Czy jest możliwość zamówienia tekiej samej dla mojej dwulatki Dagmarki, ona szaleje na punkcie myszki miki :)
    oczywiscie koszty zostaną zwrócone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka cudna , malutka urocza myszka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...