środa, 3 października 2012

357. Krasnoludki są wśród nas

Tak stwierdził mój mąż widząc wczoraj naszą latorośl...

 

Nie wiem, czy akurat była podobna do krasnoludka ale w nowym jesiennym komplecie wyglądała uroczo. 



Czapeczka z pomponikami i ocieplacze na nóżki uszyte z resztek mojego ślicznego sweterka, z którym nie potrafiłam się rozstać.  A że nie było to zbyt trudne powiem i Wam jak się za to zabrać.


Bierzemy stary sweterek , najlepiej z szerokim dolnym mankietem, mój w rozmiarze S a może nawet XS.


Z przedniej bądź tylnej części sweterka wycinamy prostokąt o szerokości obwodu główki dziecka. Na lewej stronie zszywamy dokładnie aby uniknąć puszczenia oczek . Ja zrobiłam to szydełkiem ale równie dobrze poradzicie sobie ręcznie.


Głębokość czapeczki ustalacie sami. Należy złożyć materiał tak aby szew był na środku podwójnego prostokąta i dokładnie zszywamy


Wykonujemy dwa identyczne wielkości pompony i przyszywamy je do obu rogów czapki


A do kompletu dorabiamy getry - ocieplacze na nóżki. Obcinamy oba rękawy swetra w dwóch  identycznych długościach



Podkładamy zabezpieczając oczka i cieszymy się ślicznym komplecikiem. W podłożenie można wsunąć gumeczkę. Ja pozostawiłam luźnie opadające na buciki. Mam nadzieję, że skorzystacie z opisu


4 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...