czwartek, 27 maja 2010

32. Różowo i z motylem

    Mając na tapecie urodzinki naszej psiapsiółki myślałam o jakimś fajnym prezencie dla niej. Takim, który nie zajmowałby duzo miejsca i za dużo nie ważył, gdyż musiała go zmieścić w bagażu do samolotu. A znając ją woleliśmy nie brać odpowiedzialności za jej kolejny nadbagaż. Z pomocą przyszlo mi  wizażankowe wyzwanie majowe pt. Maj się mai. Od razu oczami wyobraźni widziałam kwiaty i róż. 
    No ale to i tak za mało żeby coś powstało. Więc wyciągnęłam maszynę, zrobiłam napad na sklep z materiałami, dorwałam dziurawą poduchę i.....
Powstała kwiatowa poducha. Mam nadzieję, że to nie ostatni kwiatek, tego typu. W naszej sypialni na pewno zakwitnie podobny . 

Oprócz tego wiedziałam, że Kasiek marzy o pięknej karteczce, na którą  niestety nie miałam jakoś pomysłu. Lecz pewnego dnia wlazłam na pewnego blooga i zakochałam się w pracach jego twórczyni. Tym oto sposobem powstał lift kartki Nimuchy  ------ > klik 


 


Karteczka doskonale pasuje do kwiatka. Bo co, jeśli nie motyle są uzupełnieniem kwiatów???

8 komentarzy:

  1. Takie piękności i ja chciałabym otrzymać - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha widzialam ja na tym wyzwaniu od razu mi wpadla w oko jest piekna, a kartekcza wow super szycia!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, talenciaro, ja do tej poduchy sie juz rok przymierzam a Ty trach i uszyta, super :)jak juz zacznę to wiem do kogo po radę :D karteczka śliczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Glinka, marzenia sie spelniaja :)

    Naomi :*

    Ewcia, nie ma problemu. Mysle juz nad kursikiem jak bede szyc kolejna tym razem do wlasnej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka!!! Fajny, pomysłowy motyl:)
    I jakie miłe słowa o mnie:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nimucho ciesze sie ze mnie odwiedzilas. A slowa o Tobie sa prawdziwe. Czesciej bede do Ciebie zagladac

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ty cuda tworzysz!!! jestem pod wrażeniem! poducha mnie zachwyciła (a może zdradzisz nam jak takie cudo zrobic :D jakis kursik?) a karteczka jest taka piękna i ozdobna. bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz mysle nad kursikiem Tit :), bedziemy szyc razem heheh

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...