czwartek, 23 czerwca 2016

1283. Pomaluj mój świat


Taka oto niestandardowa rameczka na Dzień Taty powstała. A że tato artysta malarz atrybuty artystyczne być powinny.


Przyznam się, że specjalistą w mixed-mediach nie jestem. W standardowych LO również. A tutaj poczułam się tak jakbym działała w jednym i drugim. Podobało mi się to. Kolorowe plamki uzyskałam odbijając stemple  za pomocą tuszy tak samo i literki. Pędzle umazałam w farbach olejnych a tekturkę pomalowałam czarnym smash`em.


A idąc zgodnie z tekstem piosenki " więc chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko"  tak właśnie uczyniłam. Zestawiłam ze sobą trzech mężczyzn z czego dwóch kontrastujących ze sobą młodzieńców a trzeci to specjalista od pędzla i chlapań.

Zgłaszam ją do PWC , Przyda się  oraz 123scrapujTy



8 komentarzy:

  1. Twoja rameczka mnie rozczuliła i zaczarowała :) Piekna pamiatka, na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obdarowany zareagował podobnie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna praca :) Dziękuję za zabawę z PWC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie było dołączyć do zabawy :)

      Usuń
  3. No przepiękna ta rameczka jest :-D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...