piątek, 10 czerwca 2016

1272. Roczkowe karteczki

Specjalnie dla BeeScrap i z ich papierków powstały kolorowe i wesołe karteczki z okazji pierwszych urodzin.  Karteczki są trzy, każda inna, bo wiadomo i chłopcy są różni.


Pierwsza doskonała na wyzwanie w Eko-Deco 





Ale jak możecie zauważyć bazowałam na tych samych papierkach. Odsyłam Was na bloga BeeScrap po całą papierologię 

A na koniec takie małe ogłoszenie, jeśli ktoś z Was wybiera się jutro na Ogólnnopolski Zlot Scrapbookingowy do Warszawy to od 12-tej będzie można mnie spotkać kręcącą się przy stoisku BeeScrap. Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Wspaniałe, radosne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to jest najwspanialsze w dziecięcych karteczka, że można tworzyć kolorami :)

      Usuń
  2. Wszystkimi się zachwycam ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...