poniedziałek, 13 czerwca 2016

1275. Makowy albumik

Nie wiem czy wiecie ale od dziś na półkach sklepowych BeeScrap dostępne są nowe papierki z kolekcji Babciny Ogród.  Każdy papier fantastyczny matowy, w mocnych kolorach z cudnymi polskimi kwiatami a z tyłu deseczki albo koronka. Po prostu nic tylko ciąć. W związku z tym zapraszam Was na kwiatowe wyzwanie w BeeScrap, w którym inspirujemy pracami z tej właśnie kolekcji. 


Ja zakochałam się w cudnych makach,  


okazały się wręcz  idealne na okładki albumu harmonijkowego o wymiarach 12x17 cm, 


Zmieści on  aż 14 zdjęć o wymiarze 10x15cm  


Ta kolekcja jest niesamowita, nawet dla tych co nie lubią dużych kwiatów. Ja się w niej zakochałam.

Zgłaszam go do Craftowego Ogródka 




2 komentarze:

  1. Cudowny albumik, z pięknym cytatem. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję Eluś, tymbardziej że już ma swojego nowego właściciela :)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...