środa, 22 czerwca 2016

1282. Malwowe pudełeczko pachnące... czekoladą

Nowa kolekcja Babciny Ogród Bee Scrap jest tak zniewalająca, iż moja dzisiejsza inspiracja dla BS była czystą przyjemnością. 


Kwieciste pudełeczko opasane bawełnianą koronką  nie potrzebowało wielu zdobień 


A w związku z tym, że stworzyłam je dla naszej osobistej dziewczynki, która jutro obchodzi swoje 5-te urodziny, w środku umieściłam pachnącego czekoladą mydlanego misia.  



Co prawda mało to dziecięce a bardziej dziewczęce i romantyczne, lecz to już ten wiek kiedy mała dama coraz częściej kwituje nas stwierdzeniem " nie jestem już dzieckiem"  jestem STARSZAKIEM.


 Więc jak na starszaka przystało jest miś, różowe kwiaty, fantastyczny rysunek od Magudy oraz przesłanie na kolejny rok życia. 


Pudełeczko zgłaszam do Box blog challenge



3 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...