niedziela, 10 stycznia 2016

1138. Zimowe pudełeczko


Nie wiem czy widzieliście już cudne domki Goji? Ja się w nich zakochałam, a że zawsze marzyłam o małym białym domku to poczyniłam swój. Na razie musi mi wystarczyć, bo ten realny jest cały czas w budowie... A ileż można na niego czekać .  


Zmobilizowało mnie do tego wyzwanie w Papelii, gdzie domek jest moją białą inspiracją.


ściany domu zostały przeze mnie lekko zembossowane białym pudrem , dach pokryłam sztucznym migoczącym śniegiem



A niektóre elementy pokryłam kryształkami z sospesso dzięki płytce mediowej Papelii doskonale wymieszałam żel z kryształkami, a na koniec sypnęłam przeźroczystymi mikrokulkami.



Oczywiście jak na pudełeczko przystało można do niego co nieco schować. Będzie doskonałe na ślub, parapetówkę bądź inną uroczystość symbolizującą wspólny początek.


Kto się zmierzy z naszym wyzwaniem? Nim to jednak uczynicie zapraszam do obejrzenia prac dziewczyn z DT i całego materiałoznawstwa
A ja zgłaszam je do sklep-Ewa oraz Snip-Art i odAdoZet

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-4.html
http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2016/01/wyniki-wyzwania-42-biao-mrozniezimowo.htmlhttp://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/01/wyniki-wyzwania-4.html



24 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, faktycznie trochę tu namodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu , no nie mogę ! Prawdziwe dzieło sztuki ! Piękne maleństwo, zachwyciłaś mnie domkiem całkowicie . Zauroczyłam się po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie sądziłam iż taki fajny wyjdzie :). Dziękuje

      Usuń
  3. siedzę... oglądam... i się zachwycam... piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklep - Ewa .pl
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Powstało piękne zimowe pudełeczko. Podziwiam włożoną pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak było z nim wiele zabawy, ale warto było.

      Usuń
  7. Uroczy domek, cudne dachówki, śliczne drzwi i dodatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, widzę, że nic Ci nie umknęło :)

      Usuń
  8. Och jaki cudowny domek!Fantastyczny i pomysłowy! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, świetne dodatki i rewelacyjne wykonanie. Jest po prostu pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkiej urody cacuszko, bardzo finezyjnie ozdobione. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba najpiękniejsze pudełeczko handmade jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny domek
    piękne detale
    dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany! aż chciałabym w nim zamieszkać! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...