poniedziałek, 20 lipca 2015

988. Pędzi pospieszny pociąg!


Karteczka schodkowa z pociągiem powstała z okazji pierwszych urodzin Wojtusia.


Nie wiem jak to jest, że przez kilka dni myślisz o tym jak ugryźć jakiś temat  i nic, a czasami wstajesz z łóżka o północy i działasz, bo nachodzi Cię myśl i MUSISZ ją zrealizować.  Tak właśnie było z tą kartką .

Kotek i ptaszor to drewienka z Eko-Deko 

Karteczkę zgłaszam do Cherry Craft  memu mężowi marzy się przejażdżka koleją transsyberyjską więc może kiedyś się uda.

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie: bajeczna! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dojechała ekspresem pod wskazany adres :)

      Usuń
  2. warto było wstawać ;) bo jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe rodzina już mi wybaczyła nocną pracę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miała być mega , więc może mi się udało ;)

      Usuń
  4. pociąg wyszedł super :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...