niedziela, 5 lipca 2015

973. Ażurowe gołąbeczki

Co prawda na Warsztaty Craftowe we Wrocławiu nie dotarłam, nad czym mocno boleję, ale nie nudziłam się. Pomimo duchoty i dzisiejszego NICNIEROBIENIA obfociłam sporo prac, bo... Odzyskałam swoje trzecie oko! Co prawda nie jest ono nowe ale stare zreanimowane, ale fajnie było do niego powrócić,  choć jest cięższe od ostatniego, ma przyciski w innych miejscach, to jednak to mój ślubny prezent  a bez aparatu byłam jak bez ręki.  I co najważniejsze nie wygląda jak karta do bankomatu tylko jak prawdziwy aparat, ma tą moc. Dziękuję mężowi swemu za użyczony aparat w telefonie ale to jednak nie było to....  A wracając do tematu kartek... 


Prosta, ażurowa, i bez zbędnych dodatków. Coś mnie ostatnio wzięło na prostotę.



Zgłaszam ja do DigiScrapl 


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w prostocie sęk jak to mówią. Albo inaczej mówią :)

      Usuń
  2. Też lubię prostotę choć ostatnio bawiłam się w dodatki wszelkiej maści ;) Pozazdrościć wykrojnika. Jest prosta i elegancka zarazem. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo czasami dodatki są ekstra :) Dziękuję choć to nie wykrojnik :)

      Usuń
  3. W prostocie cały urok :) Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ażurki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. W prostocie najwięcej piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...