poniedziałek, 24 października 2011

186. Baby bonnet

    Przeszukując w czasie ciąży zasoby internetowe natknęłam się na prześliczny szydełkowy czepek do chrztu. Od razu napisałam do osoby posiadającej go w swoich zasobach. Niestety ta hiszpańska dziewczyna nie była w stanie mi pomóc i przysłać na niego schematu. Dałam więc  sobie z nim spokój, aż do czasu kiedy w trakcie sierpniowego urlopu ponownie się na niego natknęłam. Tym razem poszukiwań dokonywała dziewczyna z Polski. Dzięki niej trafiłam na rosyjski wątek z opisem  i co najważniejsze ze zdjęciami poszczegolnych etapów.

  Schwyciłam w dłonie szydełko, acrylową włóczkę i zaczęłam rozszyfrowywać rząd po rzędzie, modyfikując całkowicie tył według własnej koncepcji. Ale cóż tu dużo pisać z efektu jestem całkowicie zadowolona. 



A czy zrobiłabym ją jeszcze raz? Hyymmm dobre pytanie. Dla zainteresowanych opis schematu tu ---> klik



6 komentarzy:

  1. O jak słodko! Uroczy czeopek, takiego jeszcze nie widziałam :) Niunia wyglada jak aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ty już wiesz że zazdraszczam takich umiejętności. Bardzo Ci dziękuję za Twój odzew w sprawie halloween i w ogóle że zaglądasz pomimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalna czapeczka :) a fotki piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu skojarzyła mi się z rosyjskim stylem jaki pamiętam z bajek ;-) wyszła rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale młoda dama rośnie jak na drożdżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapturek bardzo efektowny, mała dama wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...