poniedziałek, 3 października 2011

176. Fotogra - Portret

   Kiedy w Art-piaskwnicy ogłoszono wyzwanie fotograficzne o tematyce portretowej od razu pomyślałam o moim ulubionym zdjęciu.


Które notabene powstało dość spontanicznie i zupełnie przypadkowo, gdy testowałam możliwość robienia zdjęć lustrzanką na wyciągnięcie ręki. I powiem Wam jedno - jest to możliwe, a efekt może być nadwyraz zaskakujący. 

I przy okazj mam dla Was dobrą wiadomość. Mój aparat znowu żyje!!!
Więc niedługo wrzucę kilka nowości. 
A dziś życzę miłego początku tygodnia


3 komentarze:

  1. No tak spontaniczne zdjęcia zawsze wychodzą najlepiej co z resztą można tutaj zauważyć :)
    Świetnie wyszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. DZieki, choc powiem Wam ze moglabym miec ociupinke dluzsza reke albo krotszy obiektyw heheh

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...