środa, 9 marca 2016

1186. A Ty jaką masz super moc?

Podobno są trzy etapy w życiu kobiety: 1. gdy zdradza swój wiek , 2. gdy go nie zdradza i 3. gdy wiek ją zdradza.  A dlaczego o tym piszę? Dlatego, że miałam ostatnio fantastyczną klientkę, która zamówiła zaproszenia na swoje urodziny. Jednak bardzo mocno oponowała, żeby nie było wiadomo, które to. Przesympatyczna, wesoła, z mocnym poczuciem, humoru i na prawdę wiek to chyba sama sobie wymyśliła, bo ja bym dała jej sporo mniej. Zaczęłam się więc zastanawiać kiedy przechodzimy między poszczególnymi etapami...


Nie zmienia to jednak faktu, że zaproszenia powstały oczywiście bez obchodzonego wieku. A skoro sama zainteresowana to kobieta wielu talentów, wybrałam sobie jeden jako przewodni.  I jak to u mnie bywa, zmalowałam jubilatkę. A co!


 Piękna, seksowna, w szpilkach, i pogrążona w swojej robótce.


Skoro ona nieszablonowa to i nieszablonowe zaproszenia.

7 komentarzy:

  1. Piekne zaproszenia :))) To musi byc baardzo wyjatkowa Kobietka :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle na ile wywnioskowałam z krótkiej rozmowy to sądzę, że owszem :)

      Usuń
  2. Świetne!!! ja tam nie ukrywam swojej 30 tki :) może po 40 będę ukrywać wiek :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh bo my jeszcze jesteśmy w pierwszej fazie ;)

      Usuń
  3. Ostatnio mignął mi cytat, że przeżywa się tylko trzydzieste urodziny. Każde kolejne to tylko początek większej zabawy... czy jakoś tak :) a zaproszenia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo mówisz? Ja tam wciąż się nie czuje na swoje 30te ;)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...