poniedziałek, 12 maja 2014

694. Ogród zamknięty w pudełku


 Nie sądziłam, że moje najnowsze pudełeczko będzie mi dane jeszcze wykonać. A tu proszę, dobrze że miałam wykroje porobione.


http://scrapek.blogspot.com/2014/05/majowe-wyzwanie-nr-27-kwiecista-praca.htmlW środku znowu ukryłam bukiet z wielu różnych kwiatów. Tym razem jednak zgodnie z wyzwaniem w Scrapku postanowiłam nie używać róż, co okazało się mega problemem, bo cały czas mi czegoś brakowało. 

 Ale chyba się udało co?


Zgłaszam je również dokwiatowego wyzwania w Stampin Royalty

http://stampinroyalty.blogspot.com/2014/05/stampin-royalty-goddess-picks-for_14.html


A na zakończenie jeszcze mały fotolift do Art-Piaskownicy. Jakoś sam wczoraj powstał. Więc zgłaszam go, a jak!




10 komentarzy:

  1. Pudełko prześliczne, a na zdjęciu widzę coś bardzo znajomego: tory z lego duplo :D jak u mnie w domu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ciuchcia musi być i się rozrastać :)

      Usuń
  2. Takiej formy boxa jeszcze nie widziałam-super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też więc wypadało go stworzyć :), dziękuje

      Usuń
  3. Fantastyczne pudełko! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite pudełko, bardzo ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...