niedziela, 11 grudnia 2011

209. Puchatkowe Domki?

W ramach Twórczego Weekendu....

Kilku kumpli i patyk albo dwa
Powstanie dom, w którym mieszkać się da



Kumpli weź patyk w garść
Potrafisz to
Wyrośnie dom choć nie było tu go..



Okno będzie tu


a drzwi o tam



Postawimy nasz dom
To nie potrwa długo...
[ Kilku kumpli weź - Ania Jurksztowicz]


A tak po naszemu... to taki dom, zwykły, bo ...



....kawą pachnący i piernikiem....

A ich wymiary w najszerszych miejscach to - 18 x 18 x 10 (cm)

Świąteczny domek dla Kreatywnego Zakątka

Jeśli, ktoś jeszcze nie robił takich domków to polecam. Robi się je rewelacyjnie.

20 komentarzy:

  1. wow, ale fantastyczny domek:)
    Cudnie musi pachnieć, uwielbiam korzenne zapachy, a co za tym idzie wszelkie pierniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko wygląda i pewnie tak smakuje :)
    U mnie by nie przetrwał długo ... Moje łasuchy by go dopadły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skończył 6 miesięcy :) Pochwal się swoją słodkością życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! I uwielbiam tę piosenkę:)

    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, Ayeeda - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! Obiecałam ostatnio chłopakom, że wykonamy taki domek , ale okazało się że zarobiłam za mało ciasta ;D więc chyba skuszę się jeszcze raz ;D Na prawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały! Ja również uwielbiam tę piosenkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pachnące kawą, piernikiem i poezją ... przepiękne te Twoje domki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne domki! Nawet witrażyk mają na górze i jak pięknie zdobione ;) A śniegu to sporo u was napadało, u mnie ani płatka :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite domki! Czuję jak pachną !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piernikowe domki są niesamowite !
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
    Pozdrawiam,Rydia DT Kreatywny Zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo!! cudny! czuję jak pachnie przyprawą do piernika...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! słodki i zimowy! bedą piekne swięta przy takiej dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny, zostaw do wiosny ;) to powącham osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany
    'snieg' jest prze-boski
    zapachnialo mi kawka i pierniczkiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!istne cudo!raj dla oczu i podniebienia:)już czuję ten niesamowity zapach:)dziękuję za udział w wyzwaniu:)Colorina- DT Kreatywny Zakątek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak rewelacyjnie wygląda... I myślę, że pachnie przecudnie... Gdybym taki zrobiła to żal by mi było żeby ktokolwiek go zjadł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz jakies inne figurki z piernika ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...