sobota, 20 lipca 2019

1874. Klips do smoczka

Na Art-Piaskownica trwa edycja wyzwań pt. "Moja Pasja to..." . Miałam możliwość zaprezentowania się i ja, a co jest moją pasją? Otóż Ci co mnie znają wiedzą, że jest nim oczywiście szycie. Bez względu na to, czy jest ono ręczne czy maszynowe, to je wprost uwielbiam. Przez kilka najbliższych wpisów przybliżę Wam to , co specjalnie dla Art-Piaskownicy na to wyzwanie  uszyłam i serdecznie zapraszam do wzięcia w nim udziału.

Na pierwszy rzut przedstawię Wam klips do smoczka dla naszego najmłodszego członka rodziny.


 W całości został  uszyty ręcznie z użyciem trzech różnych tasiemek  w tym jednej żakardowej oraz z wykorzystaniem ozdobnego metalowego klipsa.






1 komentarz:

  1. Super! Nie wpadłabym na taki pomysł. W sensie smycz do smoczka 😁😜

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...