środa, 31 sierpnia 2016

1340. Bawełna na bawełnianą rocznicę


Zestaw z okazji drugiej BAWEŁNIANEJ rocznicy ślubu stworzony w klimacie EKO.


Kraft papier w towarzystwie ażurowych serwetek, lnianych róż i gwiazdy tegoż kompletu kwiatu bawełny.


Kartka mocno przestrzenna, ale robiąca piorunujące wrażenie.


Zgłaszam je na wyzwanie do Rapakivi, koronki, ażurowe serwetki, lniane własnoręcznie robione róże, bawełna, perełki, sznurek i kraftowy kolor imitujący drewnianą szpulkę a także do Diabelskiego Młyna na wyzwanie z tkaniną


15 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw, tylko mam wątpliwości bawełniane to 1 czy 2 lata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pierwsza jest papierowa, druga bawełniana :).

      Usuń
  2. uwielbiam taką dosłowność! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, kolejna do kolekcji, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !! Rzeczywiście piorunujące wrażenie ! :-)) Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to był wymagający projekt, ale się udało.

      Usuń
  5. Piękna. A bawełniany kwiat jest super pomysłem przy okazji takiej rocznicy. :D
    Pozdrawiam i dziękuję za wspólna zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ! Dziękuję za wspólną zabawę z Diabelskim Młynem. Pozdrawienia

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że nawet 2 razy pochwaliłam :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...