sobota, 30 maja 2015

942. Sexy lady

Powiem Wam, że szybkie kartki na tzw. gwałt są ostatnio moją specjalnością. Nie dość, ze szybko muszę mieć pomysł to jeszcze taki, żeby był szybki w realizacji i całkowicie nieprzewidywalny. Tak właśnie było i tym razem. Potrzebna była kartka na panieńskie i musiała powstać jak najprędzej. Powstała więc i w dodatku w wielkości A4 żeby spokojnie pomieścić podpisy 20 imprezowiczek tegoż wieczoru.


Początkowo chciałam stworzyć zwykły gorset.... Ale później pomyślałam, że fajniej będzie jakby karteczka stała, a na końcu wyszła mi z tego prawie cała kobitka. O tak, finał bardzo mi się spodobał. Chociaż punktem wyjścia były ten oto znany już gorsetowy model męskiej kartki.


Mam nadzieję, że dziewczyny będą się dzisiaj wspaniale bawić a przyszła Panna Młoda będzie mieć co wspominać.


A ja karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Digi, Scrapgangu (tiul, wstążka, przeszycia, kwiaty)

24 komentarze:

  1. Super kartka. Ja właśnie dzisiaj idę na panieńskie i nie znalazłam żadnej ciekawej kartki. Twoja jest rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie znajoma miała ten sam problem. Dziękuję

      Usuń
  2. Kartka jest rewelacyjna, jestem pewna że spodoba się komu trzeba (czyli wszystkim :), powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ciekawam miny PM :), dziękuję

      Usuń
  3. Pięknie wyszła, wielkie brawa za pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, na dużym gabarycie zupełnie inaczej się pracuje :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hehe jak to mawiają " sam sex ;) "

      Usuń
  5. świetna:)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam dołączyć do Waszej zabawy :)

      Usuń
  6. Jaki cudny gorsecik uszyłaś ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaka prowokująca kobieta, wspaniała praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, :) każda z nas powinna mieć to w sobie a co!

      Usuń
  8. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło mi było dołączyc :)

      Usuń
  9. O la la, gorąca kartka ;)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh nawet bardzo :), dziękuję

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...