wtorek, 7 kwietnia 2015

912. Pamiątki Chrztu Świętego


Na moją dzisiejszą inspirację na blogu CraftStyle przygotowałam karteczki - Pamiątki z okazji Chrztu Świętego dla chłopca i dziewczynki  z uroczymi tekturkowymi aniołkami z Papelii. 


I żeby uchylić Wam rąbka tajemnicy jak one powstały krok po kroku, tylko tam znajdziecie mój autorski kursik. 


Jak widzicie odeszłam od typowych kolorków, które zazwyczaj w kartkach z tej okazji powstają. 


Napis autorsta Jolagg

A karteczki lecą na wyzwanie w 123ScrapujTy



8 komentarzy:

  1. Nieziemskie :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie są te tekturki :) I te serduszka diamenciki świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, z ogromna dawką uśmiechu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Ewą- niezwykle radosne pamiątki:)
    Dzięki za zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, uśmiechnięte karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...