piątek, 26 września 2014

771. She`s like a star


Piękna kremowa dzianinówka czekała na chłody, kiedy w końcu się za nią wzięłam  powstała dziecięca bluzeczka z reglanowymi rękawami. Ostatnio bardzo mi się takie rękawki podbają ale nie sądziłam, że tyle się nad nimi umeczę.


Oczywiście elastyczny materiał zbytnio nie chciał ze mną współpracować i po małych poprawkach tył został doposażony w króciutki zameczek . 


Pewnie się zastanawiacie jak to wyszło, że sweterek ma gwiazdki skoro oryginalny materiał był gładki. Otóż to bardzo proste użyłam farbek do tkanin, bo wiadomo szablony i stemple nie służą tylko do kartek i tuszy.


 A dlaczego gwiazdki? Takie było życzenie właścicielki sweterko-bluzeczki w sam raz na wyzwanie w PWC.




10 komentarzy:

  1. Swietna bluzka:) rewelacyjny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy zachwyca. Bardzo fajnie wyszły te gwiazdki, bluzeczka jest dzięki nim niepowtarzalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zupełnie coś nowego niż aktualnie w sklepach :)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny print, no i Właścicielka jak widać wie co w modzie piszczy:) Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, z nia nudzic się nie można wlasnie znalazla mi nowe zajecie :),

      Usuń
  4. Widzę, że u Ciebie też gwiezdnie :) Czy to TA dzianina o której myślę? Chyba mnie wzrok nie myli i kobieca intuicja też: wiem, po prostu wiem, ze dobrze spożytkujesz każdy materiał :) Bluzka jest śliczna, szalenie oryginalna, gwiazdki genialnie tutaj pasują. Bardzo ciekawie to wygląda. Inga rośnie jak na drożdżach i wyrasta na prześliczną dziewczynkę. Co wpis to jest ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intuicję masz dobrą :). No właśnie na "czystej" czegoś brakowało więc ją trochę pobrudziłam ;) Dziękuję w imieniu modelki, a dzianinka nie mogła się marnować przecież!

      Usuń
    2. Broń Boże nie mogła się marnować - szczególnie jesienią :) Całuski dla Ingi!

      Usuń
  5. fajny pomysł "gwiazdkowy" :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...