czwartek, 22 listopada 2012

380. Przeprowadzka

Każda sposobność jest dobra aby podarować bliskim nam osobom dedykowaną dla nich karteczkę. Tak było i tym razem , kartka z okazji przeprowadzki powstawała tak jakby poza mną. Miałam już na nią pomysł dawno temu ale nie miałam okazji aby taką wykonać.


Wybaczcie zamazania ale tam znajdują się szczegółowe informacje dotyczące obdarowanych


A poza tym chciałabym Was przeprosić, ale nie mam ostatnio czasu, żeby Was odwiedzać, nagromadziły mi się zajęcia a i w kuchni szaleje z eksperymentami w słoiczkach. Pogoda mnie do tego nie nastraja, późno się kładę a rano ledwo otwieram oczy. Mam nadzieję, że niedługo wszystko nadgonię i nadrobię również Wasze wpisy. Buziaczki dla wszystkich i wracam do pracy 


1 komentarz:

  1. Dagmarko,nie przejmoj sie kochana ;)Ja mam tak samo i pewnie polowa blogowiczek tez ;) zawsze w domku mnostowo pracy a dzieci tez potrzebuja mamusi :)

    karteczka rewelacyjna !!! Serdecznosci :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...