wtorek, 6 listopada 2012

371. Monochromatycznie z zawieszką


Witam Was Kochani tym razem z zaproszeniami wykonanymi specjalnie na wyzwanie, które gościnnie prowadzę od wczoraj w Rapakivi. Niezmierny to dla mnie zaszczyt i wyróżnienie.


Wymyśliłam więc sobie, że obowiązkowo należało wykonać pracę papierową, monochromatycznie ( dozwolone zdjęcie) , z min. jednym ręcznie wykonanym kwiatkiem i z użyciem zawieszki. Więc powstały zaproszenia na Chrzest Święty całe w bieli


Mogą być za równo dla chłopca jak i dziewczynki


Może i Wy spróbujecie coś stworzyć na  to wyzwanie?


13 komentarzy:

  1. oj Daga ale się rozszalałaś :D cudeńka tworzysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana i tak nie nadarzam za wlasnymi pomyslami ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chodzily za mna juz jakis czas wiec w koncu powstaly hihhi

      Usuń
  3. Przepiękne!!! Widzę , że maszynka poszła w ruch ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne i ze smakiem, no i chyba spróbuję się zmierzyc z tym wyzwaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, niezwykle subtelne i delikatne! może też się zmotywuję, żeby wziąż udział w wyzwaniu:-) pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja maszynka się nieźle napracowała ;) Śliczne są, rysunek aniołka słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...