środa, 19 stycznia 2011

102. Albumik dzieciaczkowy

       Kilka tygodni temu zadzwoniła do mnie znajoma z pytaniem czy mogę zrobić jej na prezent dla chłopca taki sam album jaki u mnie widziała. Oczywiście, że się zgodziłam, ale nie lubiąc robić ponownie tego samego zmieniłam trochę koncepcję owego albumu. 
Pierwowzór ---- > tu i tu 

Album wielkości A5, zawierający 12 kartek, z możliwością przyklejenia ok 30 zdjęć.  


Połaszczyłam się ponownie na materiałową okładkę, jednak tym razem wypchałam ją od środka tzw. ociepliną.




 Stał się dzięki temu mięciutki i taki lekko puchowy. 

W środku niestety jest mało dekoracji, gdyż mama chłopca stwierdziła, że sama bedzie drukować teksty na drukarce. Wobec czego nie dodawałam, żadnych tekstowych elementów , aby mogła dowolnie sobie manewrować, tym co chciałaby w albumie zawrzeć. 




Pokusiłam się tylko na 3 tagi, na których spokojnie może umieścić dwustronnnie dużą ilość wydrukowanego tekstu zawierającego opisy. 


 Kilka ogólnych rzutów na album




Mam nadzieję, że przypadnie do gustu. 

6 komentarzy:

  1. świetny! okładka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dagmarko - albumik zrobiłaś cudny:)) i szalenie podoba mi się ta okładka z ociepliną:))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny jest! a okładka? powala na kolana! super!

    OdpowiedzUsuń
  4. och jakie to piekne!!!!!!!!jestes niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Bardzo podobają mi się materiałowe okładki. Twoja wygląda wyjątkowo mięciutko i estetycznie. Wyszedł Ci przytulny albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album i jaki gruby;-)
    Okładka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...