piątek, 26 lutego 2010

3. Z notebookiem na kolanach ...

      No i wciągnęło mnie. Nie sądziłam, że tak szybko. Ale czego się można było spodziewać po niedoszłej programistce. Właśnie siedzę z laptopem na kolanach i zamiast tworzyć w papierze i z papieru, przypominam sobie wiedzę ze studiów. Cały czas coś tu mieszam więc się nie zdziwcie jak za chwilę wszystko zniknie . Prrrrry szalona... 






     Ale, ale... najlepsze są i tak papierowe notebooki. Bo kto jak nie papier najlepiej przyjmuje kobiece myśli. Na przykład takie, które mają już swoje nowe właścicielki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...