środa, 30 stycznia 2019

1849. Planowanie CZAS START

Aby dobrze wkroczyć w nowy rok, trzeba mieć dobry zapiśnik na wszelkie ważne rzeczy.
Bo wiadomo pamięć w pewnych okolicznościach życia bywa zawodna. A ja mam wiele planów i rzeczy do zrobienia na te 365 dni. Oj bardzo wiele. 


Choć od dawna skrupulatnie zapisuję w kalendarzu  wszystko, co nie może mi umknąć z pamięci, to długo się niestety zabierałam do tego, aby mój własny-osobisty "kapownik" w końcu nabrał właściwego wyglądu. Zwykła sklepowa okładka to nie jest szczyt moich estetycznych pragnień. 
Dlatego zabrałam się za lekkie zaltretowanie gotowego sklepowego kalendarzowego egzemplarza.


A co ja mu dokładnie zrobiłam przeczytacie w moim inspiracyjnym wpisie na Fabrykowym blogu


Zgłaszam go na wyzwania do Goscrap oraz Niekartkowo




5 komentarzy:

  1. Piękny i oryginalny notes, cudne kolorki:) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania nie-kartkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały notes! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo....nawet dość mroczny się zrobił :) Ale motyl jest, jest nadzieja! :) Pięknie, powodzenia w wyzwaniu GOscrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna okładka, szalenie podoba mi się połączenie czerni z tymi żywymi plamami koloru :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu nie kartkowym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okładka . Życzę ci wielu wspaniałych pomysłów i abyś miała czas na realizację tych pomysłów. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...