wtorek, 12 grudnia 2017

1661. Zmediowana bombka

Zmobilizowałam się i postanowiłam coś zmediować
w ramach mojej inspiracji w Białych Kruczkach .





Sięgnęłam do zasobów szufladowych i wygrzebałam z niej mnóstwo starych niepotrzebnych dodatków, resztki starej zazdroski pociętej na strzępy, końcówki od sztucznych margaretek oraz łańcuszki, które dodawane są do metek przy butach.


Całość posypałam brokatem, który przykleiłam dzięki użyciu kleju w sprayu.

Bombeczkę zgłaszam zatem do Retro kraft shop oraz Przyda się

 


  


5 komentarzy:

  1. Cudowna i bardzo pomysłowa bombka - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a ostatnio patrzyłam na klej sprayu i się zastanawiałam.. ee, po co mi... a teraz co nie robię, to mi go brakuje :P
    A bomba świetna oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na niego długo czaiłam i w końcu uległam jego czarowi ;)

      Usuń
  3. Mediuj częściej! Pięknie kochana <3 Bardzoooo dziękuję za udział w naszym Retro wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna delikatność !!!! Dziękuje za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop. Samych sukcesów w 2018!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...