środa, 24 maja 2017

1538. Tęczowe motyle w tęczowym komplecie



Urodzinowy komplet dla kobiety w skład, którego wchodzi kartka i słoiczek pełen ciepłych myśli.





Całość utrzymana w ulubionych kolorach obdarowanej - biały, czarny, czerwony, różowy, fioletowy, niebieski i zielony.

Motyle powstały przy pomocy maski. Każdy jeden został potuszowany, następnie pomalowany czarnym cienkopisem, na wierzch nałożyłam preparat w płynie do embossingu, posypałam pudrem holograficznym i podgrzałam.

Komplecik zgłaszam na wyzwanie w 13art 


5 komentarzy:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...