sobota, 3 października 2015

1054. Ślubny komplecik z odrobiną złota

W ramach mojej wczorajszej inspiracji na blogu Papelii przygotowałam taki oto ślubny komplecik.
W jego skład wchodzi karteczka na życzenia i znany już Wam słoiczek pełen miłości. W słoiczku oczywiście znajdują się  cytaty i aforyzmy o miłości, rodzinie i małżeństwie jak również  złote myśli na każdy dzień niczym teksty spod nakrętek znanego soku.
 
Wszystko utrzymane w kolorze bieli i złota. Kwadracik z wyciętym kołem to pozostałość po wyjęciu koła, które znajduje się na wieczku słoika. Wzór ten był wycinany w Papelii  na zamówienie.


A złotą karteczkę zgłaszam do Crafty boots challenges

 

4 komentarze:

  1. So cute, I love this sweet image and your fab design. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te twoje słoiczki ;) Ty je gdzieś hurtowo nabywasz ;) ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...