wtorek, 24 lutego 2015

882. Potrójny motylek


 A u mnie kolejny leciutki powiew wiosny  tym razem w trzech pastelowych kolorach


Przepiękne ażurowe motyle, które kiedyś nabyłam w końcu znalazły miejsce gdzie mogły spokojnie przysiąść.


Zembossowane złotym pudrem ornamentowe tekturki oraz literki wypalane na korku  ( wszystko z CraftStyle ) wpasowały się tu wręcz idealnie.



Od razu zrobiło się jakby cieplej. A może faktycznie już wiosna do nas idzie, pomimo dzisiejszego mglistego poranka.

2 komentarze:

  1. Karteczki faktycznie sprawiają wrażenie lekkości. Podkreślenie napisem jest fantastyczną formą zaakcentowania ważności osoby dla której kartka jest przeznaczona. Tak ja to odczytuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elus :) , pięknie to odczytałas..

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...