piątek, 22 czerwca 2012

314. Ślubne puzzle

Ale się nagimnastykowałam przy tej kartce.


W scrapkach mega wyzwanie aby użyć SIEDMIU przydasi. Ciężko było i co chwila liczyłam, czy już może nie przekroczyłam magicznej cyfry. W dodatku wymyśliłam sobie puzzlowe serce, fajnie było póki było całe.



 Później miałam zagwozdkę, żeby na nowo je złączyć. Na szczęście się udało.


Moja kontrolna lista wygląda tak
- papier wizytówkowy biały ( baza + cała reszta)
- papier wizytówkowy kremowy
- wydruk 
- dziurkacz kwiatek
- sznurek
- gaza
- stickers

Dołożyłabym co nie co, ale SIEDEM to SIEDEM


5 komentarzy:

  1. cudownie! i co ważne dla mnie, liczba się zgadza :) dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu! poradziłaś sobie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie nazywa wyzwanie. Ale zabawa przednia choc troche skomplikowana. Dzieki

      Usuń
  2. Wow, super sobie poradziłaś z tym wyzwaniem, dla mnie to zbyt trudne :)) fajny pomysł na to puzzlowe serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajnie że wzięłaś udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...